Ako to funguje?

Pre ORGANIZÁTORA/UŽÍVATEĽA :


Registrácia a výhody registrovaného organizátora/návštevníka:

  • máte svoj profil v ktorom vidíte aktívne objednávky
  • možnosť hodnotiť priestory a umelcov ktorých ste si zarezervovali
  • možnosť konverzovať cez chat so zarezervovaným priestorom alebo umelcom

Ako nájdem priestor alebo umelca?

Priestory alebo umelcov si môžete prehliadať aj na domovskej stránke alebo si zvolíte na podstránke priestorov alebo umelcov vaše špecifické kritéria cez filter a nájdeme pre Vás presne to čo hladáte.

Ako si zabookujem priestor alebo umelca?

Stačí si zvoliť vybraný P/U, určiť dlžku trvania, vyplniť potrebné údaje, potvrdiť a zaplatiť objednávku cez platobnú bránu a Vaša rezervácia bude odoslaná. Takisto si môžete zvoliť doplnkové služby alebo produkty ako napríklad catering ak ich má priestor alebo umelec v ponuke.

Kedy bude moja objednávka potvrdená?

Vaša objednávka bude potvrdená v momente kedy ju Priestor alebo Umelec akceptuje a to najneskôr do 24h od odoslania objednávky. Po potvrdení objednávky Vám príde email s potvrdením alebo ak ste registrovaný užívateľ si môžete potvrdenú objednávku skontrolovať vo svojom eventio účte.

Ako sa viem skontaktovať s priestorom alebo umelcom ktorého som si bookol? 

Po akceptácii objednávky je registrovanému užívateľovi umožnené komunikovať s daným subjektom prostredníctvom chatovej konverzácie v platforme eventio.

Čo ak Priestor alebo Umelec nepotvrdí objednávku do 24h alebo ju zruší? 

Objednávka bude automaticky zrušená a peniaze Vám pošleme späť v plnej sume po uplynutí 24h od vytvorenie objednávky.

Môžem si k priestoru objednať aj catering, upratanie priestoru alebo doplnkové služby od umelca ? 

Samozrejme, ako to už býva, k eventom patrí aj catering alebo iné služby a pokiaľ ich dané priestory alebo umelci ponúkajú dávame Vám možnosť vybrať si pri objednávaní priestoru alebo umelca všetky služby alebo produkty ktoré ponúkajú.

Je možnosť stornovať objednávku?

 Áno. Objednávku je možné bezplatne stornovať kým ju daný subjekt nepotvrdí.

  • 30 a viac dní  pred eventom je storno poplatok 10% z ceny objednávky.
  • 14-30 dní  pred eventom je storno poplatok 20% z ceny objednávky.
  • 7 -14 dní  pred eventom je storno poplatok 30% z ceny objednávky.
  • 2-7 dní  pred eventom je storno poplatok 50% z ceny objednávky.

Môže priestor alebo umelec zrušiť objednávku ?

Áno, môže. Určite je to ale veľmi nepravdepodobná záležitosť ktorá nastáva napríklad pri závažnej technickej príčine alebo z vážnych zdravotných a rodinných dôvodov. Takisto musí priestor alebo umelec uviezť dôvod zrušenia objednávky. V takom prípade Vám bude plná suma objednávky zaslaná na váš účet.

Môžem napísať recenziu na priestor alebo umelca? 

Samozrejme. Avšak iba na priestor alebo umelca s ktorým ste mali uskutočnený event.

Pre PRIESTOR/UMELCA: 


Ako prvý krok každého prenajímateľa priestoru alebo umelca je potrebné sa na platforme eventio zaregistrovať ako majiteľ priestoru alebo umelec. Registračný formulár je zostavený jednoducho a registrácia by mala prebehnúť pomerne rýchlo. Po vyplnení všetkých potrebných údajov registračného formulára Vám vytvoríme profil vášho priestoru alebo profil umelca ktorý budeme ponúkať na našej platforme.

Ak už máte vytvorený profil na platforme eventio podme si spoločne prejsť ako funguje náš systém.

PRIESTOR – Registrácia, nastavenie priestoru a rezervačný systém: 

UMELEC – Registrácia, nastavenie priestoru a rezervačný systém: 

Aký je rozdiel medzi hodinovou alebo dennou rezerváciou? 

Hodinovú rezerváciu si pri registrácii zvolíte pokiaľ Vaše služby alebo prenájom priestoru poskytujete v hodinových úsekoch.

Pri dennej rezervácii si zákazník objednáva Váš priestor alebo službu na celý den v závislosti od prevádzkovej doby alebo časovej dostupnosti počas dňa ktorú si nastavíte pri registrácii. Je to doba trvania počas ktorej pravidelne prenajímate alebo chcete prenajímať svoj priestor.

Kde uvidím  nové prijaté rezervácie? 

Informáciu o prijatých rezerváciach môžete sledovať na emailovej adrese alebo priamo vo svojom eventio profile v sekcii rezervácie.

Je rezervácia platná hneď po jej prijatí? 

Nie. Pre úplnu platnosť rezervácie je potrebné jej potvrdenie a to do 24h od jej vytvorenia.

v prípade, že sa vám po vytvorení rezervácie náhle naskytne nečakaná situácia pri ktorej nieste schopní rezerváciu potvrdiť, máte možnosť ju aj zamietnuť. V takom prípade sa rezervácia stane neplatnou a o jej zrušení objednávateľa informujeme prostredníctvom emailu alebo notifikáciou v jeho eventio profile.

Kde môžem sledovať všetky moje aktuálne rezervácie? 

Potvrdené rezervácie sa automaticky uložia do sekcie  rezervácie  kde môžete prehladne sledovať všetky vaše rezervácie.

Ak priestor alebo umelec ponúka doplnkové služby (gastro, ozvučenie,…) je možnosť ich taktiež pridat do svojej ponuky?

Áno. Vo Vašom profile priestoru alebo umelca si viete do Vašej ponuky pridať všetky služby ktoré ponúkate, nastaviť ich cenu a umožniť organizátorom si ich zakúpiť.

Čo robiť v prípade že plánovane nebudem môcť poskytovať moje služby v určitý dátum alebo časový úsek? (napr. externé rezervácie, dovolenka, technické príčiny) 

Vo svojom profile nájdite pole s názvom off-days  kde si možete vyplniť dni alebo časové pásma kedy nebudete na našej platforme dostupný, to znamená že si Vás nikto nebude môcť rezervovať.

Akou formou a kedy dostanem zaplatené za svoje služby?

Pri registrácii si zvolíte cenník Vašich služieb za prenájom, umelecký výkon alebo doplnkové služby. Po vytvorení rezervácie od zákazníka Vám príde notifikácia o prijatej objednávke v ktorej uvidíte podrobnosti o rezervácii vrátane celkovej sumy objednávky ktorá Vám po odčítaní 3% provízie platformy eventio za sprostredkovanie služby plne náleží. Prisluchajúcu čiastku Vám odošleme na Váš bankový účet do 7 pracovných dní od uskutočnenia rezervácie.

Môže po potvrdení rezervácie objednávateľ zrušiť rezerváciu?

Áno, môže. Avšak pre zrušenie rezervácie zo strany objednávateľa platia storno podmienky pri ktorých sme sa snažili nájsť čo najviac ústretový režim pre majiteľov priestorov a umelcov. Po zrušení rezervácie zo strany objednávateľa platia následovné storno podmienky:

  • 30 a viac dní pred eventom je storno poplatok 10% z ceny objednávky.
  • 14-30 dní pred eventom je storno poplatok 20% z ceny objednávky.
  • 7 -14 dní pred eventom je storno poplatok 30% z ceny objednávky.
  • 7 a menej dní pred eventom je storno poplatok 50% z ceny objednávky.

Po zrušení objednávky zo strany objednávateľa Vám uhradíme príslušnú čiastku na Vaš bankový účet.

Môžem zrušiť objednávku aj po jej potvrdení?

Áno. Rezerváciu môžete zrušiť aj po jej potvrdení (napríklad v dôsledku technickej príčiny, zdravotných alebo rodinných dôvodov).

Napriek tomu si Vás dovoľujeme upozorniť že zrušenie objednávky môže podliehať negatívnym recenziám na Váš priestor alebo profil umelca ktoré môžu viezť k zväčšenej nedôvere voči potencionálnym zákazníkom.

Pre ďaľšie otázky nás neváhajte kontakovať na emailovej adrese info@eventio.sk alebo teléfonnom čísle +421 918 614 556.